Zaloguj się
  E-Mail:
  
  Hasło:
  


Nowy klient
Zapomniałeś hasła
Szukaj
Nowości

GDM - internetowy  salon ... zobacz więcej

Informacje
Reklamacje

DROGI KLIENCIE,

Pamiętaj, że na każdym etapie reklamacji chcemy być po Twojej stronie.

Wyznajemy zasadę, że „prawdziwą jakość pracy działu Obsługi Klienta, poznaje się po tym w jaki sposób podchodzi do reklamacji”. Chcemy, aby nasi Klienci darzyli nas zaufaniem, dlatego zamierzamy wszystko im ułatwiać – również na etapie reklamacji. Przestrzegamy obowiązujących w Polsce jak i w Europie prawa Konsumenta.

PROBLEMY Z PRZESYŁKAMI

Pamiętaj, że firma kurierska to firma zewnętrzna, na której działanie nie zawsze mamy wpływ. Dlatego zanim odbierzesz przesyłkę, sprawdź dokładnie przy kurierze, czy opakowanie Twojego towaru pozostaje nienaruszone. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona, spisz protokół szkody (kurier ma obowiązek udostępnić Ci formularz) i poinformuj nas o tym fakcie na jak najszybciej telefonicznie 664 756 158 lub email gdmmeble2@gmail.com

Jeśli potencjalne uszkodzenia zostaną stwierdzone już po odjeździe kuriera, należy jak najszybciej, skontaktować się z firmą kurierską.

POSTĘPOWANIE W PRZYPADKU WADY TOWARU

W przypadku stwierdzenia wadliwości otrzymanego towaru poinformuj nas niezwłocznie o tym fakcie na e-mail: gdmmeble2@gmail.com  Wiadomość taka powinna zawierać:

  • nazwę mebla
  • numer zamówienia lub faktury
  • zdjęcia wadliwego produktu – wady powinny być wyraźnie widoczne na zdjęciach
  • zdjęcia oryginalnego opakowania z widoczną etykietą
  • powód roszczenia

POSTĘPOWANIE W PRZYPADKU NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ

Możesz także złożyć reklamację w naszym sklepie z tytułu niezgodności towaru z umową. Zgodnie z polskim prawem możesz zażądać naprawy lub wymiany towaru na nowy. Ustosunkujemy się do zgłoszenia i podejmiemy decyzję w zależności czy żądanie jest możliwe do realizacji. W wypadku, gdy żądania są niemożliwe do spełnienia, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny.

Sprzedawcy przysługuje prawo do zbadania przedmiotu reklamacji przez rzeczoznawcę w celu ustalenia czy towar rzeczywiście jest niezgodny z umową, przez co tryb reklamacji jest bardzo czasochłonny.

Czas powiadomienia konsumenta o swoim stanowisku przez sprzedawcę w wypadku reklamowania niezgodności towaru z umową wynosi 14 dni. Czas, w którym konsument może złożyć reklamacje wynosi 2 miesiące od dnia stwierdzenia wady przez klienta.

Jeżeli zapoznałeś się z powyższymi informacjami, wyślij zgłoszenie reklamacji drogą mailową na adres: gdmmeble2@gmailcom

W tytule e-maila napisz koniecznie słowo "reklamacja". W treści e-maila podaj:

  •  numer zamówienia lub faktury
  •  powód reklamacji oraz żądany sposób rozpatrzenia reklamacji

Każda reklamacja jest rozpatrywana zgodnie z kolejnością zgłoszenia.

Przewidywany czas odpowiedzi na zgłoszenie to 2 dni robocze. Jeżeli nie skontaktujemy się w tym czasie, to może oznaczać, że nie otrzymaliśmy od Ciebie zgłoszenia reklamacyjnego. Prosimy wówczas o ponowny kontakt.

Twój koszyk
...jest pusty
Bestsellery
Recenzje
FOTEL TRAVIS HALMAR

Transakcja przebiegła pomyślnie. Polecam. ( Przykładowa opi... zobacz więcej
5 z 5 gwiazdek!